Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.

Více informací
Přijmout všechny cookies Personalizovat
Přijmout zvolené cookies

Hodnocení obchodu

Hodnocení obchodu

[18. 3. 2024] Anonymní recenze
- rychlé doručení - telefonická podpora mi pomohla změnit objednávku
[11. 3. 2024] Anonymní recenze
Rychlé odeslání. Jakýkoli dotaz či reklamace rychle a dobře vyřízeny. Pánve jsou kvalitní, vaření na nich je skvělé. Jsem ráda, že jsem si je pořídila. Vaření bez tuku, bez připalování, praktické na indukci i do trouby.
[9. 3. 2024] Anonymní recenze
Jsem velmi spokojena, paní moc ochotná . Obchod doporučuji.
[5. 3. 2024] Anonymní recenze
Nakupuji zde opakovaně a spokojenost
[4. 3. 2024] Anonymní recenze
rychlé vyřízení, příznivá cena, příjemná komunikace i na telefonu s upřesněním objednávky
[20. 2. 2024] Anonymní recenze
addpekáč jsme kupovali taťkovi k narozkám a předchozí mu vydržel tak 15 let, ale poškrábal se už povrch a oproti starému je AMT o hodně lehčí, tak jsme zvědavý jak dlouho vydrží, snad taky dlouhé roky :)

Všechny recenze zákazníků najdete na stránce našeho obchodu na serveru Heureka.cz.

Nedávné články

Nedávné články

Image
Titanový hranatý hrnec v praxi - ukázka přípravy šunkofleků
Image
Jak vybrat pánev?
Image
Může se dát hrnec do trouby?
Image
Proč vybrat pánev s odnímatelnou rukojetí?
Image
Kuřecí čína recept
Image
Charakteristiky jednotlivých typů nádobí dle materiálu
Image
Losos v napařovacím hrnci recept

Obchodní podmínky

Tyto obchodní podmínky upravují v souladu s ust. § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník vzájemná práva smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy uzavírané mezi prodávajícím a kupujícím - spotřebitelem prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího (na webových stránkách: www.zgastro.cz), přičemž tyto obchodní podmínky jsou nedílnou součástí kupní smlouvy.

  1. „Prodávající“ – uskutečňuje internetový prodej výrobků kupujícím – spotřebitelům na území České republiky na základě těchto obchodních podmínek. Prodávajícím je společnost Alfa car transport, s.r.o. se sídlem Faměrovo náměstí 35/19, PSČ 618 00, Brno, IČ: 026 78 799. Společnost je zapsaná v obchodním rejstříku vedenému u Krajského soudu v Brně, oddíl C., vložka 81985, den zápisu 20.02.2014. Internetový obchod má adresu www.zgastro.cz. Prodávajícího lze kontaktovat na emailovou adresu: info@zgastro.cz nebo telefonicky na číslo +420 723 177 606. Prodávající má také sklad (provozovnu) na adrese Alfa car transport, s.r.o., Veverská Bítýška, Pod Horkou 739, PSČ 664 71.

  2. „Kupující“ – spotřebitel po seznámení s internetovým katalogem a nabídkou prodávajícího, si vybere zboží nabízené v aktuálním internetovém katalogu a nabídce prodávajícího a vybrané zboží, o jehož zakoupení má zájem, objedná u prodávajícího pomocí objednávky – objednávkového formuláře.

    Postup vytvoření objednávky je následující:
    a) kupující si vybere zboží a zaklikne tlačítko „Přidat do košíku“;
    b) následně kupující pokračuje do košíku kde zaklikne tlačítko „Pokračovat do pokladny“;
    c) poté musí vyplnit osobní údaje (jméno, příjmení, e-mail, telefon, adresu a fakturační údaje) potřebné pro doručení vybraného zboží;
    d) v dalším kroku kupující uvede zvolený způsob dopravy, přičemž uvidí informaci o ceně za vybrané zboží a cenu za dopravu;
    e) v posledním kroku kupující vybírá způsob platby;
    f) před potvrzením závazné objednávky doporučuje prodávající zkontrolovat vyplněné údaje dle předchozích kroků. Po provedení kontroly prostřednictvím stisku tlačítka „Objednávka zavazující k platbě“ kupující vytvoří závaznou objednávku. Kupující tím souhlasí také s těmito obchodními podmínkami a potvrzuje, že se seznámil se zásadami zpracování osobních údajů. Po stisku tlačítka „Objednávka zavazující k platbě“ budou vyplněné informace odeslány přímo prodávajícímu.

    Prodávající umožňuje v některých případech využít slevu na zboží. Pro poskytnutí slevy je však třeba, aby kupující do pole „slevový kód“ vepsal příslušné písemný/číselný kód po jehož zadání se poskytne na dané zboží sleva.

  3. Objednávky – objednávkové formuláře mohou být zasílány po celý kalendářní rok, a to 24 hodin denně. Objednávky zaslané v sobotu, v neděli či ve dnech státních svátků budou zpracovány následující pracovní den. Základní podmínkou přijetí objednávky je správně vyplněný objednávkový formulář zaslaný prodávajícímu. Objednávkové formuláře, které budou vyplněny nesprávně či neúplně, nelze považovat za řádnou objednávku a kupní smlouva na jejich základě není uzavřena. Prodávající přijímá objednávky od osob starších 18 let, s bydlištěm na území České republiky. Prodávající si vyhrazuje právo odmítnout objednávky, které budí podezření o zneužití internetového prodeje neoprávněnými osobami (například takové objednávky, které neobsahují telefon či adresu elektronické pošty, kde by bylo možné objednávku potvrdit či ověřit.)

  4. Objednávku, přijetí objednávkového formuláře potvrdí pracovník prodávajícího nejpozději následujícím pracovním dnem po učinění objednávky. Potvrzení bude učiněno pomocí elektronické pošty. Součástí potvrzení bude shrnutí objednávky kupujícího a tyto obchodní podmínky. Potvrzením objednávky ze strany prodávajícího dochází k uzavření kupní smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím. Podmínky ve znění účinném ke dni objednávky tvoří nedílnou součást kupní smlouvy. Pokud není možné osobu, která objednávku zaslala, v této době kontaktovat (např. neuvedla při vyplňování objednávkového formuláře kontaktní adresu), bude objednávka zrušena a na kupní smlouvu se hledí, jako by nebyla uzavřena. Samotná kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována u prodávajícího a není kupujícímu přístupná. Náklady na prostředky komunikace na dálku nese kupující, přičemž se neliší od základní sazby.

  5. Nabídku činí prodávající pomocí internetových katalogů, internetové nabídky. Nabídka vyplývající z internetového katalogu prodávajícího platí vždy po dobu, která je v tomto katalogu uvedena. Ceny výrobků prodávajícího jsou uváděny v českých korunách. V kupní ceně je zahrnuta i DPH v příslušné výši.

  6. Zboží je dodáváno prostřednictvím České pošty, nebo PPL, záleží na výběru kupujícího. Zboží je dodáváno na adresu uvedenou v objednávce - objednávkovém formuláři. Náklady této přepravy zboží, které má hodnotu větší než 999 Kč, včetně DPH, hradí prodávající. V případě, že je dodáváno zboží v hodnotě menší nebo rovnu 999 Kč včetně DPH, náklady této přepravy hradí kupující (popř. adresát, pokud je odlišný od spotřebitele.) Náklady této přepravy hradí kupující ve výši 79,- Kč vč. DPH, přičemž cena je stejná i v případě platby dobírkou (částka uvedená v těchto podmínkách se může lišit od skutečných nákladů uvedených v e-shopu, přičemž v případě rozporu mají přednost náklady uvedené v e-shopu).

    Doba doručení zboží vždy závisí na jeho dostupnosti a na zvoleném způsobu doručení a platby. Zboží bude doručeno nejpozději do 30 dnů ode dne uzavření smlouvy, pokud se prodávající a kupující nedohodne výslovně jinak. V případě úhrady kupní ceny prostřednictvím odeslání zboží poštou na dobírku, je maximální doba dodání zboží sedm pracovních dnů od potvrzení objednávky (uzavření smlouvy) pracovníkem prodávajícího.

    Kupující bere na vědomí, že poštovní přepravce dodává zboží pouze během pracovních dnů, (tj. mimo sobot, nedělí a během státních svátků).

    V případě, že zboží bude označeno jako nedostupné, či že není skladem, nebo nastane nenadálá událost, kterou není prodávající schopen ovlivnit např. opožděná dodávka zboží způsobené přechodným nedostatkem objednaného zboží ve skladu, bude kupující bez prodlení informován pracovníkem prodávajícího prostřednictvím elektronické adresy (e-mailu), pokud bude termín doručení delší než 30 dnů. Prodávající uvede nový termín dodání zboží. Pokud se kupující k takovému termínu doručení nevyjádří, a to ani do 5 dnů, bude prodávající předpokládat, že s termínem kupující souhlasí. V opačném případě má kupující právo na odstoupení od smlouvy a prodávající vrátí veškeré plnění, které od kupujícího obdržel. Stejné právo k odstoupení má také prodávající.

    Zboží je dodáváno v běžných obalech. Se zbožím bude kupujícímu dodán návod k obsluze, záruční list, pokud to povaha věci - zboží vyžaduje, a další listiny, které jsou rozhodné pro použití a nakládání s výrobkem. Rovněž bude předána faktura s náležitostmi daňového dokladu.

    Kupující, případně jiná osoba, která je určena k převzetí zboží kupujícím, je povinna potvrdit přepravci - přepravní službě převzetí zboží včetně všech dokladů. Kupující si při převzetí zboží zkontroluje neporušenost obalu zboží, ve kterém bylo zboží přepravováno. V případě jakýchkoliv závad je kupující povinen tuto skutečnost neprodleně oznámit dopravci a prodávajícímu. V případě, že došlo k závadě na obalu, která svědčí o neoprávněné manipulaci a vstupu do zásilky, není kupující povinen zboží od dopravce převzít.

    V případě uskutečnění hromadné objednávky, tj. objednávky - objednávkového formuláře s více druhy zboží či s větším počtem zboží, si prodávající vyhrazuje právo zaslat - dodat zboží po částech, tedy ve více balících.

  7. Za objednané zboží - výrobky dodané prodávajícím je kupující povinen zaplatit prodávajícímu kupní cenu - cenu zboží, která je uvedena v aktuálním internetovém katalogu prodávajícího, a to platného ke dni doručení objednávky kupujícího prodávajícímu.

  8. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:
    a) v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce: Zboží je v tomto případě zaplaceno pracovníkovi přepravní služby při dodávce zboží. Tato možnost se vztahuje na platby maximálně do výše 100.000,- Kč.
    b) bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č. 213869172/0600, vedený u MONETA MONEY BANK, a.s.
    c) platební kartou online, prostřednictvím systému GO PAY. V takovém případě se podmínky plateb též řídí podmínkami platební brány GoPay, které jsou dostupné na adrese https://help.gopay.com/cs/.

  9. Na základě uzavřené kupní smlouvy vzniká stranám smluvního vztahu povinnost k plnění dle uzavřené kupní smlouvy. Prodávající je povinen dodat objednané zboží a kupující je povinen uhradit kupní cenu uvedenou ke dni doručení objednávky kupujícího prodávajícímu. Kupní cena s příslušnou sazbou DPH je pak uvedena i v předané faktuře. Vlastnické právo k objednanému zboží přechází na kupujícího zaplacením vyfakturované kupní ceny. Nebezpeční škody na dodávaném zboží přechází z prodávajícího na kupujícího v okamžiku převzetí zboží kupujícím. Stejně tak nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího v okamžiku, kdy měl kupující možnost zboží převzít, ale z důvodů na straně kupujícího k převzetí nedošlo (s výjimkou uvedenou v předposledním odstavci bodu 6. těchto obchodních podmínek).

  10. Prodávající tímto výslovně poučuje ve smyslu ustanovení § 1829 a násl. občanského zákoníku kupujícího o jeho právu odstoupit od kupní smlouvy o prodeji objednaného zboží bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne doručení zboží. V případě, že prodávající uzavřel s kupujícím kupní smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí zboží, začíná lhůta dle předchozí věty běžet až dnem dodání poslední části zboží. Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí kupující o svém odstoupení od kupní smlouvy informovat prodávajícího jakýmkoliv prokazatelným způsobem (zejména zasláním e-mailu nebo dopisu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb). Pro odstoupení od smlouvy je možné využít také formulář, který tvoří přílohu č. 1 těchto obchodních podmínek. Kupující bere na vědomí, že není oprávněn od kupní smlouvy odstoupit v případech, kdy zboží bylo vyrobeno podle jeho požadavků nebo přizpůsobeno jeho osobním potřebám, kdy se jedná o zboží v zapečetěném obalu, které z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů není vhodné vrátit poté, co jej spotřebitel porušil, popř. se jedná o zboží vyjmenované v § 1837 občanského zákoníku. Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od kupní smlouvy před uplynutím příslušné lhůty. Kupující zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od smlouvy, zašle na adresu: Alfa car transport, s.r.o., sklad – Veverská Bítýška, Pod Horkou 739, PSČ 664 71. Lhůta se považuje za zachovanou, pokud kupující odešle zboží zpět před uplynutím 14 dnů. Kupující ponese přímé náklady spojené s vrácením zboží. Maximální náklady jsou odhadované ve výši 150,- Kč. Kupující odpovídá za škodu v případech, kdy bude zboží poškozeno v důsledku nakládání s ním jinak, než je nutné k tomu, aby se kupující seznámil s jeho povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti.

  11. Pokud kupující odstoupí od smlouvy, prodávající vrátí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy mu došlo oznámení kupujícího o odstoupení od smlouvy, všechny platby, které prodávající od kupujícího obdržel, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku kupujícím zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standartního dodání prodávajícím nabízený). Pro vrácení plateb použije prodávající stejný platební prostředek, který kupující použil pro provedení počáteční transakce, pokud kupující výslovně neurčil jinak. V žádném případě kupujícímu nevzniknou další náklady. Platbu prodávající vrátí nejdříve až poté, co obdrží zboží nebo prokáže-li kupující, že zboží odeslal zpět, podle toho, co nastane dříve.

  12. Práva z vadného plnění:

    Prodávající se zaručuje, že v době přechodu nebezpečí škody na zboží podle bodu 9. těchto podmínek je zboží bez vad, zejména pak, že:
    a) odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem,
    b) je vhodné k účelu, pro který jej požaduje a s nímž souhlasí,
    c) je dodáno s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu užití (pokud je potřeba),
    d) je vhodné k účelu, k němuž se zboží tohoto druhu obvykle používá, i s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy chování daného odvětví, není-li technických norem,
    e) množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem zboží téhož druhu, které může rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná prodávajícím nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením,
    f) je dodáno s příslušenstvím, včetně obalu, návodu a jiných pokynů k použití, které může rozumně očekávat, a
    g) odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které prodávající kupujícímu poskytl před uzavřením kupní smlouvy (pokud bylo poskytnuto, přičemž to není povinností prodávajícího).
    Písm. d) až g) se neužijí, pokud kupující je před uzavřením kupní smlouvy prodávajícím upozorněn, že některá vlastnost zboží se liší a s tím kupující při uzavírání kupní smlouvy výslovně souhlasil. U titanového nádobí a indukčního titanového nádobí od výrobce AMT Gastroguss a od výrobce Top Alulit je poskytována záruka 36 měsíců na výrobek a 25 let na rovnost dna.

    Práva a povinnosti ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1922, § 1924, § 1925, § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů). Vadu zboží může kupující tedy vytknout ve lhůtě dvou let od převzetí zboží.

    V případě, že bude mít zboží vadu, tedy zejména pokud nebude splněna některá z podmínek dle předchozích odstavců tohoto bodu, může kupující takovou vadu oznámit a uplatnit práva z vadného plnění (tedy zboží reklamovat) na adrese Alfa car transport, s.r.o., sklad – Veverská Bítýška, Pod Horkou 739, PSČ 664 71. Uplatnění práva z vad je možné také prostřednictvím adres uvedených výše (například e-mailem). Obecný postup při uplatnění reklamace je uveden na této adrese: https://www.zgastro.cz/content/16-reklamace-jak-postupovat. V uplatnění práva z vadného plnění je třeba zvolit, jak chce kupující vadu vyřešit, přičemž tuto volbu nemůže následně, s výjimkou níže uvedených případů bez souhlasu prodávajícího změnit. Reklamaci prodávající vyřídí v souladu s uplatněným právem kupujícího z vadného plnění.

    Má-li zboží vadu, má kupující následující práva:
    a) na dodání nového zboží bez vady;
    b) na odstranění vady opravou zboží;

    přičemž si může vybrat takový způsob, který je v daném případě přiměřený, přičemž nemá právo žádat odstranění vady, je-li to nemožné nebo ve srovnání s druhým způsobem nepřiměřeně nákladné.

    Zejména kupující bere na vědomí, že není možné odstranit vadu dodáním nového zboží, pokud prodávající prodává pouze jeden kus daného zboží. V případě takové volby má prodávající právo odmítnout vadu odstranit.

    V případě, že:
    a) vadu odmítne prodávající odstranit nebo ji neodstraní v přiměřené době po vytknutí vady,
    b) se vada objeví opakovaně,
    c) je vada podstatným porušením smlouvy,
    d) prodávající prohlásí, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro kupujícího,

    má kupující následující práva:
    a) právo na přiměřenou slevu z ceny zboží,
    b) právo na odstoupení od kupní smlouvy.

    Kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy, ani požadovat dodání nové věci, pokud nemůže vrátit zboží ve stavu, v jakém ho obdržel. To ale neplatí v následujících případech:
    a) došlo-li ke změně stavu zboží v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady;
    b) bylo-li zboží použito ještě před objevením vady;
    c) nebyla-li nemožnost vrácení zboží v nezměněném stavu způsobena jednáním kupujícího anebo opomenutím kupujícího,
    d) došlo-li kupujícím před objevením vady k prodeji, spotřebování nebo pozměnění zboží při obvyklém použití; pokud k tomu však došlo jen částečně, je povinností kupujícího tu část zboží, kterou vrátit lze a v takovém případě nebude kupujícímu vrácena část ceny odpovídající prospěchu z užití části zboží kupujícím.

    Kupující nemá právo uplatnit práva z vadného plnění, o kterých byl v době uzavírání smlouvy upozorněn nebo s přehlédnutím k okolnostem, za nichž byla smlouva uzavřena, musel vědět. Do 3 dnů od obdržení reklamace prodávající potvrdí na e-mailovou adresu kupujícího, že prodávající reklamaci obdržel, kdy ji obdržel a předpokládanou dobu trvání vyřízení reklamace. Reklamaci vyřídí prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od jejího obdržení, a to včetně zaslání informace na e-mail kupujícího, který je uveden v potvrzení o uplatnění reklamace. Lhůta může být po vzájemné dohodě prodloužena. Pokud lhůta marně uplyne, může kupující odstoupit od smlouvy.

    O uplatnění reklamace vystaví prodávající kupujícímu písemné potvrzení, ve kterém uvede prodávající datum, kdy kupující uplatnil reklamaci, co je obsahem reklamace, jaký způsob vyřízení reklamace požaduje, jaké jsou kontaktní údaje kupujícího, na které prodávající poskytne informace o vyřízení reklamace.

    O vyřízení reklamace bude prodávající kupujícího informovat e-mailem. Pokud je reklamace oprávněná, náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů. Tyto náklady je kupující povinen prokázat, např. účtenkami či potvrzeními o ceně za dopravu. V případě, že došlo k odstranění vady dodáním nového zboží, je povinností kupujícího prodávajícímu původní zboží vrátit, náklady na toto vrácení však hradí prodávající. Po vyřízení reklamace vystaví prodávající kupujícímu potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, případně písemně odůvodní zamítnutí reklamace.

    Kupující má právo uplatit práva z vadného plnění u vady, která se vyskytne u spotřebního zboží ve lhůtě jednoho roku od převzetí zboží, pokud se jedná o použité zboží. Objeví-li se vada v průběhu jednoho roku od převzetí zboží, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.

    Ustanovení ohledně práva z vad se nepoužijí v případě:
    a) zboží, které je prodávané za nižší cenu, na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána;
    b) opotřebení zboží způsobeného jeho obvyklým užíváním;
    c) použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo, když ho kupující převzal;
    d) kdy to vyplývá z povahy zboží.

    Kupující tedy nemá práva z vad ohledně optických změn, které vzniknou běžným používáním, které neovlivní funkční schopnost výrobků. Netýká se též vad, které vznikly neodborným a nevhodným zacházením ze strany kupujícího či v rozporu s návodem k použití, a dále škod vzniklých vinou kupujícího. Reklamaci lze uplatňovat pouze po předložení originálu dokladu prokazujícího koupi zboží.

    Reklamace týkající se rozdílného vnějšího vzhledu dodaného zboží od vzhledu zboží uvedeného na internetových stránkách, který je dán chybným nastavením parametru monitoru kupujícího nejsou důvodem pro vrácení zboží a řádné uplatnění reklamace.

    Reklamace týkající se mechanického poškození způsobeného přepravou zboží jsou akceptovány pouze v případě, že kupující na ně upozorní při dodávce zboží a v přítomnosti pracovníka přepravní služby (např. České pošty s.p.). Podmínkou úspěšné reklamace je sepsání zprávy o poškození, která je vypracována a podepsána kupujícím a pracovníkem přepravní služby.

    Záruční podmínky, informace o záruce, o záručním servisu jsou uvedeny podrobně v záručním listě, který je předán kupujícímu při dodávání objednaného zboží.

    Informace o pozáručním servisu a o službách poskytovaných po prodeji jsou obsaženy na blíže na internetových stránkách prodávajícího.

  13. Shora uvedené obchodní podmínky internetového obchodu tvoří nedílnou součást každé kupní smlouvy, která vznikne v rámci internetového prodeje mezi prodávajícím a kupujícím. Kupující tyto obchodní podmínky internetového obchodu v plném rozsahu a bez výhrad akceptuje zasláním vyplněné objednávky - objednávkového formuláře prodávajícímu. Jakékoliv odchylky, změny či doplnění těchto obchodních podmínek internetového obchodu musí prodávající a kupující dohodnout v písemné podobě, a to před odesláním objednávky, objednávkového formuláře. Veškeré vztahy těmito smluvními podmínkami neupravené se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku, jakož i dalšími souvisejícími právními předpisy. Smluvní vztah se řídí českým právem.

    V případě sporu se strany budou snažit věc řešit smírně přímo. Prodávající vyřizuje stížnosti kupujících prostřednictvím elektronické adresy info@zgastro.cz. Informaci o vyřízení stížnosti prodávající zašle na elektronickou adresu kupujícího. V případě sporu mezi spotřebitelem a prodávajícím, který se nepodařilo mezi stranami urovnat přímo, je subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 44, 110 00 Praha 1, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. V případě, že se spor nepodaří vyřešit mimosoudně, je sjednána příslušnost dle obecného soudu sídla prodávajícího.

    Tyto obchodní podmínky internetového obchodu neplatí a nevztahují se na prodej zboží podnikatelům pro jejich podnikatelské účely.

    V Brně dne 6. 1. 2023

Přílohy:

Příloha č. 1 - Formulář pro odstoupení od Smlouvy